Tak . Chiny zazdroszcza nam Unii ,mimo roznic pomiedzy Europejczykami, bo mamy dobre lecznictwo, szkolnictwo, prawo manifestowania albo dojscie do internetu bez cenzura. Czytajac rozne Gazety wiedzilbys , ze Chinczycy walcza o lepsze zycie, ale komunistyczno-liberalna wladza chwilowo jest potezna. Chinscy Artysci przyjezdzaja do Europy , bo zazdroszcza nam ,ze mozemy wystawiac bez obawy o cenzure czy o wiezienie. W Rosji czy w Chinach lub Belorusi jest dobrze tylko filarom wladzy.

…Ile klas szkółki parafialnej udało ci się zaliczyć?

mirabillie napisał(a):

> Dlatego pisalam o kontroli, o dobrze zorganizowanej administracji, o poczuciu p

> rzenaleznosci do grupy Europa. W Polsce nie bylo subprime , tak jak w innych pa

> nstwach. Np. we Francji ludzie tez narzekaja ,ze UE zle pracuje, ale tej Unii z

> azdroszcza nam Chiny i inni! Wiecej wspolpracy i zrozumienia pomiedzy EuRoPeJcZ

> kAmI to lepsze niz konkurencja czy nienawisc.

> Grecja , to kraj wyjatkowy obok nas: bez dobrej administracji, skorumpowany, al

> e tam tez sa ludzie uczciwi i powoli zajda tam zmiany na lepsze. O tym ,ze Gre

> cja miala juz klopoty( zla org. poboru podatkow…) przed wejsciem do UE , nikt

> nie sprawdzil czy mowili prawde o ich bilansach, bo po Pulkownikach chciano d

> ac szanse dla demokracji w tym kraju.

co za kłamstwo! przecież od 5 lat jesteśmy zieloną wyspą, gonimy Europę i jest coraz lepiej. Żyje się wspaniale, mamy wysokooprocentowane lokaty, które przysparzają nam bogactwa i uczciwych polityków, którzy mądrze kierują sprawami kraju. Oto prawda a nie jakieś bezsensowne, niczym niepoparte, oszłomoskie kłamstwa o tym, że jest gorzej. Koniec z reakcją!

pn-ski napisał:

> Tez bym zezwolil na reklamy. Pod warunkiem, ze będą śmieszne. A będą na pewno:

>

> „Najlepsza woda święcona z Torunia! Skuteczna na hemoroidy”

>

> „Nasze odpusty najtańsze, w pakiecie z abonamentem!”

>

> „Powierz nam swoja emeryturę, my zapewnimy ci życie wieczne!”

>

> „Viagra dla biskupów w promocji 3 za 2”!

RE>>>>>>>>>>>>>>>> A DLA CIEBIE REKLAMA NAJLEPSZYCH SCYZORYKÓW DO CHRZCIN ŻYDOWSKICH ….

Czy naczelny złodziej Donald Tusk potrafi mi wytłumaczyć, dlaczego ja i kilka milionów takich samych jak ja, płacimy składkę zdrowotną na ZUS, mimo, że co miesiąc jako emeryci opłacamy składkę zdrowotną. O co chodzi złodzieju Donaldzie Tusk!? Otóż kilka milionów emerytów prowadzi działalność gospodarczą, płacą wszystkie należne podatki do US i ja to rozumiem. Ale nie rozumiem, jakim prawem wymuszacie rządowi kryminaliści od prowadzących działalność gospodarczą emerytów, opłaty składki zdrowotnej na ZUS? Co miesiąc mamy potrąconą składkę zdrowotna na ZUS z naszych emerytur. Prowadząc działalność gospodarczą płacimy jeszcze raz składkę zdrowotną, nie mamy lepszego dostępu do lekarza, nie czekamy krócej na przyjęcie do specjalisty, nie mamy prawa do chorobowego z racji prowadzonej działalności, tak jak inni prowadzący taką działalność, bo jesteśmy emerytami! Nie mamy doliczanych lat pracy z racji prowadzonej działalności gospodarczej, ich doliczenie podniosłoby chociaż o jeden procent wysokość naszych wcześniej naliczonych emerytur. Opłacanie składki zdrowotnej nie zwiększa nam emerytury nawet o jeden promil! Brak zysku zwalnia nas od płacenia podatku do US, ale brak zysku nie zwalnia nas od opłaty za składkę zdrowotną! Uważam obowiązek opłaty składki zdrowotnej za bandycki dyktat rządowych złodziejów! Nie mamy absolutnie żadnych profitów z płacenia dodatkowej składki! Za co i dlaczego płacimy raz jeszcze składkę zdrowotną? Emeryt, który nie prowadzi działalności gospodarczej, korzysta z usług służb zdrowia tak samo i w takim samym zakresie jak my! Zawraca się do premiera złodziejskiego rządu, złodzieju Donaldzie Tusk, kto odpowiada za to bandyckie prawo? Płacimy 256 złotych miesięcznie, co daje rocznie kwotę 3072 złotych, ta kwota wystarczy, by raz w roku zbadał mnie solidnie lekarz z prywatnej praktyki, nie cham, nie konował z ubezpieczenia, niesympatyczny chamski i zbydlęciały, tylko lekarz! A ty złodzieju Tusk odbierasz nam ten przywilej korzystania z usług fachowca za nasze własne pieniądze, bo kradniesz nam te pieniądze! Nie wiem ile emerytów prowadzi działalność gospodarczą i płaci bandycki haracz dla złodziejskiej firmy ZUS i dla złodzieja Tuska! Wg różnych źródeł jest nas 3,5 mln x 256 złotych miesięcznie składki, daje kwotę 896 mln złotych miesięcznie! To są zrabowane pieniądze emerytów! Nic was nie odróżnia od złodzieja kieszonkowca, który ukradnie nam emeryturę! Pytam się złodzieja Tuska i złodziejów rządowych III RP, dlaczego okradacie pracujących emerytów?, dlaczego? Czy nie wstyd ci złodzieju Donaldzie Tusk, okradać starych bezbronnych ludzi? Czy jak patrzysz bydlaku do lustra, to widzisz rudą kanalię? W III RP władzę sprawują tylko i wyłącznie złodzieje, różnicie się tylko nazwiskami! Wyłącznie nazwiskami! Nie da się wytłumaczyć logicznie powodu wymuszania opłacania składki zdrowotnej na ZUS nie dając nic w zamian inaczej niż prawem kaduka! Ale wy złodzieje nie wiecie pewnie nawet jakie to prawo, bo prócz złodziejstwa, cechuje was chamski prymitywizm i świńskie przywiązanie do koryta!

Halo!

Mily kolego!

Prosze, nie obrazaj Ryanair!

Szkoda (jestes wyjatkiem), ze znalazles sie w takiej sytuacji, ale prosze, nie dziw sie – te panie tylko wypelnialy swoje obowiazki!

Czy cos w tym dziwnego?

Ta linia przysporzyla nam wiele radosci. Usmiechniete, sympatyczne twarze, przyjemnie z taka mloda obsada „podrozowac“! Wrazenia tylko pozytywne mamy!

Glownym problemem, czego niestety nie zauwazyles, jest, ze oni maja najnizsze oplaty w porownaniu do innych lini lotniczych.

Czy to dziwne, ze poprzez wazenie bagazy chca pare groszy wiecej miec?

A z czego i z jakich pieniedzy maja utrzymac sie?

Zobaczcie, ile trzeba zaplacic za uslugi lotnicze innych linii!

Ryanair – wspaniala linia i robmy wszystko, aby im pomoc, bo tym pomagamy sobie i zwiedzamy odlegle krainy!

Oprócz najbogatszych to opodatkować i odstawić od darmowego koryta (budżet państwa) bo ani złotówki do niego nie dokładają czarną pazerną i zboczoną kleszą mafię rzymskokatolicką.To jest największe nieszczęście które spotkało Polskę jak tylko ta sekta wtargnęła na ziemie Polskie.interia360.pl/artykul/kim-sa-ci-przez-ktorych-bez-honoru-na-dnie-legniemy-my/komentarze,45401,,36976959Po lekturze tego cyklu trudno mieć wątpliwości,

że gdyby nie Kościół, nie byłoby rozbiorów,

Polacy nie musieliby przelewać krwi w walkach o

niepodległość. Nie byłoby więc wywózek na

Sybir, krwawych narodowych powstań. Nikt nie

śmiałby urządzić nam Katynia. A oni jeszcze

wyciągają łapy po kasę za „opiekę”…

Większość z tych „zasług Kościoła dla

Polski” z uwagi na objętość cyklu ujęliśmy

skrótowo. W przyszłości przedstawimy je w

szerszych opracowaniach.

Czy to znaczy, ze moga byc przejsciowe klopoty w wyplacaniu emerytur, ktore Tusku na 100 proc. ubezpieczyl wplywami z gazu, powolujac sie na Norwegie? I czy mam juz sobie kupic sznur czy tez jest szansa, ze za PO trysnie nam na nowo ropa w Karlinie? Donald, jak umierac?!

Poczytaj Pan prase powojenna.To samo pisano tylko w innym kierunku.Zreszta masz Pan taki sam dostep,jak Ja.Oceniam wiec panski tekst na propagandowy, dla opcji ktora pada, nie dla Polski.

Zaraz zaraz, od sześciu lat słyszę, że Polska jako jedyny kraj jest odporna na kryzys, że jesteśmy zieloną wyspą z corocznym dodatnim PKB, że kryzys w mniejszym lub większym stopniu dotknął inne kraje, za wyjątkiem właśnie Polski, a ten wyjątek zaistniał dzięki geniuszowi premiera Tuska i jego księgowego Vincenta.

A dziś czytam o rzeczach strasznych. O armii bezrobotnych.

No to w końcu co ? Ogólnie mamy kryzys ale w Polsce go nie ma, czy jednak jest ? Jeśli nie ma, to skąd tak powalająca liczba bezrobotnych ? Jeśli jest, to dlaczego wy pismacy z opiniotwórczej w końcu gazety bezczelnie łżecie od lat, wmawiając nam, że Polska jest jakimś wyjątkiem, tą przysłowiową już zieloną wyspą.

Kłamstwo ma krótkie nogi, co ?

Brakuje opcji: zlikwidowac ZUS i przymusowe skladki !

A to jedyne rozwiazanie „problemu emerytalnego”. Podniesienie wieku przechodzenia na emeryture jest latwe dla obecnych politykow bo ich to nie dotyczy. Oni przejda na emerytury juz niedlugo a co bedzie za 20 czy 30 lat to ich malo obchodzi. A bedzie bieda i jeszcze nizsze emerytury niz teraz. Co z tego, ze bedzie sie dluzej pracowac skoro ZUS NIE BEDZIE MIAL PIENIEDZY NA WYPLATY, poniewaz WSZYSTKO co dostaje w postaci skladek od razu wydaje na biezaco. To juz OFE byly lepsze, pomimo zlodziejskich prowizji, bo tam chociaz pieniadze byly gromadzone i inwestowane.

A za te 20 czy 30 lat rzad powie: przepraszamy, nie mamy pieniedzy na wyplate, wiec pomimo tego, ze uzbieralo ci sie na (liczac wg dzisiejszej wartosci pieniadza) 3000 zl emerytury to my tu wprowadzilismy ustawe, ktora mowi, ze wyplacimy ci tylko 1000 zl bo wiecej nie mamy. I co nam zrobisz ?

Dlatego nalezy zlikwidowac ZUS i przymus placenia skladek i kazdy powinien zbierac we wlasnym zakresie, prywatnie, i TRZYMAC SWOJE OSZCZEDNOSCI EMERYTALNE JAK NAJDALEJ OD LEPKICH RAK POLITYKOW.



„Those Who Sacrifice Liberty For Security Deserve Neither”

Benjamin Franklin

wojteks2.blox.pl/html

> To rząd ogłasza przetarg na budowę, na którą nie ma pieniędzy?

Rząd w większości buduje za kredyt. Masa przetargów była robiona przed wybuchem kryzysu finansowego. Jak wybuchł kryzys Rostowski powiedział STOP żeby bardziej się nie zadłużać i nie przekraczać niebezpiecznego poziomu.

Wiem że najlepiej byłoby odebrać pieniądze różnym pasożytom – wtedy pieniądze znalazłyby się ale politycznie to nie jest takie proste

> Tylko jak tu porównać nasz mały kraik z potężną Brazylią, z jej 200 milionami o

> bywateli i z 7 procentowym wzrostem PKB?

No dobra, znajdź sobie drugą Polskę, i porównaj ile u nich kosztują stadiony.

Daj nam znać ile ci wyszło.

a koncerny motoryzacyjne, tworząc taki chłam jak współczesne samochody i ich żałosne silniki, nastawione na to żeby się rozpie…ły zaraz po końcu gwarancji i zmusiły ludka do tego by ten wydał szmal na kolejny nieżywotny szmelc. Stare silniki na wszystkim pojadą, ale do tych nowych wpie… takie gó… że od byle pierdoły się rozjebią. Jakieś filtry cząstek stałych na ten przykład, które są tylko po ty by się po kilku latach rozjebały i trzeba było za kilka patoli wstawić nowe.

pisze o ilosci wykonanych drog. Patrzac tak na oko na te mapke, widac, ze zrobiono mniej niz pol zadeklarowanej dlugosci. Jakim wiec cudem przyjmowano za dumpingowe cany na przetargach. Ok, sa prace w budowie, kilometr kilometrowi w sensie ceny nierowny. To wszystko prawda, z drugiej strony powstaly drogi w latwym terenie i drogi w polu, a nie w gorach i w miescie (obwodnice), gdzie koszty sa zazwyczaj wyzsze. Ponadto jak sie slyszy jak trwaly prace – co chwila awantury i przestoje, to mozna przypuszcza, ze drogi byly budowane zbyt szybko (w znaczeniu rzeczywistego procesu budowy, a nie przetargow, zgod itp), a to znaczy, ze moga miec problemy z jakoscia. Aha i nie mowicie mi, ze to przez PiS, bo oni nie rzadza krajem od 5 lat, wiekszosc planow zagospodarowania tez byla klepnieta dawno. Mozna powiedziec jedno, zamiast ekspetrtow zajmowali sie tym drodzy nieudacznicy. Zamiast wielkiej Polski w budowie, chce zobaczyc wielka Polske, w przejezdnosci. Ta mapa nie sugeruje, ze taka bedzie, wiec nie autor nie pitoli, ze nam zazdroszcza, no chyba ze w zagranicznej prasie pisza producenci sprzetu budowalengo 😉

No tak zainwestowac dziesiatki tysiecy zl. zeby zaoszczedzic kilka zl. miesiecznie w specjalne sterowniki i instalacje i zwroci sie to nam po kilkuset latach. A oszczednosci maja byc przepraszam na czym? Mam siedziec po ciemku lub nie wlaczac komputera czy telewizora bo sie przestrasze aktualnej cenie na wyswietlaczu licznika? Co za bzdury i manipulacja dziennikarska.